wtorek, 23 lipca 2013

candy :)

Nadszedł czas na moje urodzinowe candy :) Jak byłam nastolatką to chyba jak każda, chciałam mieć więcej lat, później przychodzi ten czas kiedy chce się ich mieć coraz mniej a ja mam, póki co, taki akuratny stan ... cieszy mnie każdy rok. Co prawda mam czasami takie myśli, że hmmm już trochę tego mi nie wypada ... że czasem rozmawiając z dwudziestolatkami myślę sobie, że chyba już tu nie pasuję ... idąc z moimi synami myślę sobie, że już taka stara jestem, że Filip ma większą nogę ode mnie, że on już taki duży to znaczy, że ja młodsza się nie staję. Ale czy to źle ? Przecież jest dobrze jak jest. A innym razem słyszę, że jak nastolatka wyglądam ...  i cieszy ... 
i z tej radości dzisiejsze candy ...
 Tak jak ostatnio należy udostępnić informację na swoim blogu i stać się obserwatorem mojego :) będzie mi bardzo miło jeśli pozostawicie po sobie jakieś słowo ale nie jest to warunek konieczny.


Bawimy się do końca lipca :) 
Niestety nie wszystko udało mi się umieścić na zdjęciu tak żeby było widać całość ale w skrócie ... pod tym wszystkim jest kilka papierków między innymi UHK Gellry, 7 Dots Studio, ILS, oraz Galeria Papieru. 
Zapraszam do zabawy :)

Pozdrawiam serdecznie

P.S. To co się piekło wczoraj to ramki z Fimo :)

aaaaaaaa całkiem zapomniałam napisać tutaj, że można zwiększyć swoje szanse na wygraną zaglądając na fejsa do art-moni i tam wykonać podobne działania tzn polubić profil  i udostępnić foto :)

92 komentarze:

  1. Niezłe ciacha się wypiekły w tym Twoim piekarniku i w szafie też ;))) chętnie się zapisuję :) a wiekiem się nie martw bo wyglądasz na min 10 lat mniej więc masz sporą rezerwę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh :) dzięki Becia :) Nie mogę powiedzieć, że zapachy z piekarniki mnie powaliły bo niestety zapach najfajniejszy nie jest ale jak otworzyłam to całkiem sympatycznie to wyglądało :)

      Usuń
  2. Super przydasiami nas znowu częstujesz! Ostatnio nieźle mnie obdarowałaś, wiec nie liczę na ponowna wygraną, tak po prostu zrobię Ci reklamę!
    No i spóźnione buziaki urodzinowe xx!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia a z wygraną to nigdy nic nie wiadomo :)

      Usuń
  3. Moniu wszystkiego najlepszego!!! Prawdziwe cudowności przygotowałaś !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia :) Będę z wielką radością oglądać co będzie z nich tworzone :) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. przesyłam urodzinowe najlepszości ;))
    i zapisuję się na cukierasy, bardzo podobają mi się wykrojnikowe listki i rameczki i bordery, ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne dziękuję za życzenia a borderów to muszę jeszcze trochę dołożyć bo to tak na szybko było :) w ogóle ciągle coś tam dokładam bo sobie przypominam o innych wykrojnikach :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Jadziu, że dołączyłaś :) buziole

      Usuń
  6. Wszelkiej pomyślności życzę i pociechy z dzieci :-))) Jako łasuch zapisuję się na te słodkości :-) Rozejrzałam się po blogu i myślę ,że zostanę tu na dłużej :-) Zapraszam na moją zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam i proszę czuć się jak u siebie :)

      Usuń
  7. I ja się zapiszę :-) Szczęścia! ;-)
    obserwuję: I am no one
    blog: lawendowy-kacik.blogspot.com
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj w chwilach relaksu i odpoczynku będę zaglądać na wasze blogi :) chwilkę mnie tu nie było a tu tyle rewelacji :) pozdrawiam

      Usuń
  8. i ja też dołączam do obserwatorów oraz na wspaniałe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj serdecznie, najpierw pragnę napisac parę słów odnośnie Twoich prac..Są wspaniałe, są nieziemskie, mają swój styl i klasę. Pozwól, że zatrzymam się na Twoim blogu dłużej..Oczywiscie z wielką przyjemnością obserwuję. Ja od niedawna staram się robić coś co cieszy innych, coś co przynosi radość, co zadziwia.Niestety mój warsztat jest raczej skromny, dlatego każde Candy jest dla mnie szansą zdobycia nowych przydatnych pięknych rzeczy, które mają dla mnie ogromne znaczenie. Może Ty dasz mi radość i możliwość tworzenia wspaniałych prac ?:))To dla mnie jedyna szansa dlatego z wielką radością biorę udział w Twoim CANDY i jednocześnie zapraszam Cię na mojego bloga, może znajdziesz tam coś dla siebie.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoł :) super jest czytać takie komentarze :) pięknie dziękuję oczywiście będę zaglądać i podziwiać :) Mam nadzieję, że te cukieraski będą niesamowitą inspiracją i jestem pewna, że będą powstawać fantastyczne prace przy ich użyciu :) pozdrawiam i proszę czuć się jak u siebie :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję,a gdybym wygrała..tui będzie to niessamowity bodziec do dalszych działaň:)))))

      Usuń
  10. ŁAŁAŁIŁA, ale megapaka przydasiów:) ustawiam się w kolejce. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah normalnie cały czas jeszcze coś tam dokładam więc jest na co czekać :) pozdrawiam

      Usuń
  11. o ja, pewnie że takie słodycze upieczone przez Ciebie mnie bardzo przyciągnęły .. od dawna jestem ich fanką ale jeszcze nie moja liga na ich stosowanie. Zacieram rączki i liczę na szczęście . Co do lat... teraz jesteśmy bardziej dojrzałe i rozkwitamy pięknie a 20-latki są tylko młode i piękne ....Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale oczywiście my jesteśmy jak dobre wino z każdym rokiem coraz lepsze :) życzę powodzenia ... może się uda :)

      Usuń
  12. Cudowne i kolorowo u Ciebie, chętnie staję do kolejki, pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) życzę powodzenia :)pozdrawiam

      Usuń
  13. no to staję w tej dłuuuuuugiej kolejce i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączę do tego zacnego grona życząc nieustającego pasma sukcesów. Pięknie sobie poczynasz na blogu, spodobały mi się zwłaszcza albumy dla dzieciaków. Pozdrawiam i reklamuję candy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i dzięki za info zaraz skoczę i dołączę :) pozdrawiam :)

      Usuń
  15. o to i ja chętnie się tutaj zatrzymam i w kolejce i na znacznie dłuuuużej ;) będę zaglądać i podziwiać piękne prace i piękne zdjęcia ... no ja nie wiem jak Wy to robicie, że wszystko jest tak cudne ... że te fotki są idealne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo pięknie dziękuję za tyle miłych słów :) i oczywiście zapraszam na dłużej :)

      Usuń
  16. No mnie również będzie miło pozaglądać do koleżanki, może sobie synka zaklepie dla moich córek :P hihihi po znajomości :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądaj i czuj się jak u siebie :) a co do syna to mam dwóch ;) zawsze możemy się dogadać :)

      Usuń
  17. Jak człowiek cieszy się życiem, to widać to w jego zachowaniu i pracach.
    Ustawiam się w kolejce po słodkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Z miłą chęcią tu wpadnę pooglądać :)
    pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam :) Pozdrawiam

      Usuń
  19. Wszystkiego najlepszego życzę.No cóż latek nam przybywa i coraz częściej wracamy do lat co minęły.Piękne prace tworzysz.Ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i życzę powodzenia :) Zapraszam również na fejsa tam też jest zabawa i możliwość zwiększenia swojej szansy na wygraną :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=475868515838538&set=a.257858784306180.58326.211774142247978&type=1&theater

      Usuń
  20. hmmm, wydawało mi się, że się zapisałam, a tu okazuje się, że nie... całe szczęście, że sprawdziłam, bo takie słodycze tu rozdajesz, że... mniam :) staję w kolejce z przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że sprawdziłaś bo szkoda by było :)

      Usuń
  21. Ściskam urodzinowo i życzę, aby zawsze mieszkało w Tobie beztrosko szczęśliwe dziecko ;) Zapisuję się na łakocie i przy okazji zapraszam na moją rozdawajkę ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie mam nadzieję, że żadne dziecko we mnie nie zamieszkało hahahahha taki żarcik ( jakiś taki czarny humor mnie dopadł ) ale takiego beztroskiego dzieciaczka ... to tak, to tak :):) takiego chcę !

      Usuń
  22. nie mam bloga, ale dołączyłam jako 35 i obserwuję jako Patrycja Paprotna. na FB udostępniam. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie ... dla chcącego nić trudnego :) super, że jesteś też tutaj :) dzięki

      Usuń
  23. Chętnie i ja się przyłączę. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzonka :) powodzenia życzę :)

      Usuń
  24. świetny zestaw, dołączam się do zabawy.
    A na Twojego bloga będę wracać często, żałuję że dopiero teraz tutaj trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Dzięki, że jesteś :)

      Usuń
  25. same śliczności,sama robię kartki dla znajomych, więc chętnie się zgłaszam po te cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) cieszę się, że cukierasy się podobają :)powodzenia :)

      Usuń
  26. I się zgłaszam :) Zaobserwowałam Twój blog jako lizzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z miłą chęcią wstąpiłam w szeregi Twoich obserwatorów :)
    Oczywiście życzę Ci wszystkiego najlepszego a jeśli chodzi o wiek... To kobieta z wiekiem jest jak wino :)
    Ja sama jetem po trzydzietce- na półmetku przed czterdziestką i się tego nie wstydzę :) Nikt mi nie daje tych lat :) Każdy twierdzi że moja siostra młodsza ode mnie o 9 lat wygląda na starszą :) Ty rzeczywiście młodziuchno wyglądasz :) Nie wiem ile masz lat- ale ja daję Ci maximum 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteś :) z tym winem to się bardzo zgadzam też tak zawsze mówię mojemu mężowi tzn że on jak wino :) no i ta 20 też mi się podoba chociaż cieszę się ze swoich 33 lat :) pozdrawiam

      Usuń
  28. Ustawiam się w kolejce i z ogromna przyjemnością zostaję tutaj na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) czuj się jak u siebie :) pozdrawiam

      Usuń
  29. Najlepsze życzenia! :) I biorę udział w rozdaniu z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego. Piękne prezenty. Dołączam do zabawy i obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obok tak fajnych przydasi nie można przejść obojętnie :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się u mnie zatrzymałaś ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Mnie też tu jeszcze nie ma? No to nadrabiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo Helcia :) buziaki i uściski :) Dzięki, że jesteś :)

      Usuń
  33. To ja ustawiam się w kolejce i na pewno będę Cię odwiedzać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) oczywiście zapraszam :)

      Usuń
  34. Przepiękne rzeczy do rozdania. Ustawiam się w kolejce, choć szczęścia w takich zabawach nie mam, ale... banerek dodałam, obserwuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale trzeba wierzyć, że się uda :) dziękuję i powodzenia życzę :)

      Usuń
  35. Spełnienia najskrytszych marzeń Ci życzę. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzonka :) pozdrawiam i życzę powodzenia

      Usuń
  36. Z przyjemnością dołączę do zabawy, gdyż wycinanki kusza swym urokiem i różnorodnością:) Spełnienia marzeń życzy również lipcowa dziewczyna:) Pozdrawiam groąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i również wszystkiego naj :) pozdrawia :)

      Usuń
  37. aby życie wypełniło się tym, czego aktualnie chwilowo brakuje- pozdrawiam bardzo cieplutko i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) pozdrawiam :)

      Usuń
  38. Sto lat i spełnienia wszystkich marzeń!!!
    Z przyjemnością dołączam do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) pozdrawiam :)

      Usuń
  39. Dołączam do obserwatorów i zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam i życzę powodzenia :)

      Usuń
  40. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i dołączę do obserwatorów bloga :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogłabym przegapić szansy zdobycia takich słodkości.. ;)
    pozdrawiam serdecznie!
    http://jdarkhandmade.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  42. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe - słonka na co dzień, miłości, spełnienia marzeń i mnóstwo inspiracji i pomysłów.
    Z wielką nadzieją i przyjemnością pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie !!!
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja z miłą chęcią zapisuje się na candy.
    Ja zauważyłam, że każdy wiek ma w sobie coś pięknego. Cudownie było kiedy było się dzieckiem czy młodzieżą, ale równie fajnie jest być dorosłym i z całego serca wierzę, że starość też ma swoje plusy. Bo życie jest po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. To racja - mamy tyle lat na ile się czujemy i każdy wiek ma swoje uroki.Bardzo podoba mi się wstęp do urodzinowego candy ,a przydasie też mi się podobają...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ostatnim rzutem na taśmę się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego naj!!!! dołączam do zabawy. I nie martw się - to tylko świat się starzeje a my młodniejemy ;)
    Gorące pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  47. No właśnie jak się było młodym to chciało się mięć jak najszybciej te 18, ja mając urodziny w grudniu czekałam na nie z utęsknieniem, a teraz ;) teraz się ciesze że mam w ostatnim miesiącu roku, bo do grudnia jeszcze daleko ;) Wszystkiego naj z okazji urodzin :D kreatywnych dni życzę ;)Kinga
    Zaraz wstawiam banerek na pasku bocznym...
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zupelnie zgadzam się z Chasia
    "to tylko świat się starzeje a my młodniejemy"
    Zgłaszam się do rozdania.
    Baner jest u mnie na blogu.
    http://my-kosmet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Na samym początku... najwyższej jakości zestaw życzeń urodzinowych składam. Bezgranicznie dużo miłości i tyleż samo zdrowia dla Ciebie i całej Twojej Rodziny:-) A kolejne urodziny to tylko powód do radości:-) Właśnie dlatego, że SĄ i że są KOLEJNE! To bezcenna rzecz:-)
    Ależ piękne zdjęcia robisz:-)że o innych innościach kreatywnych papierowo - dekupażowych nie wspomnę:-) Takie lekkie i spokojne Twoje działania. Z niekłamaną przyjemnością zaobserwowałam Twój blog i nie ma mowy bym nie zaglądała do Ciebie z kubkiem kawy w ręku:-) Postaram się nie zachlapać:-)
    I rzutem na taśmę zapisuję się na końcu pięknego ogonka po kaloryczny zestaw słodyczy. Może akurat...
    No i właśnie dlatego lubię loteryjki, bo przecież szanse na wygranie małe, a główny cel - poznanie pięknych zakątków działań - wykonany:-) Cieszy mnie, że Twoja loteryjka przygnała mnie tutaj. Nie słodzę:-)
    A jeśli wpadnie Ci wolna minuta, może spodobają Ci się moje słodycze, u mnie już... Boże Narodzenie:-)i trzy pudełka z prezentami pod choinką:-)
    strzepki-okruchy.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dużo szczęścia :* też niedawno miałam urodziny i choć dopiero 19te, troszkę się stara czuję i jakby mi życie przez palce uciekało :) nigdy nie chciałam być starsza, ale niektóre nastolatki pewnie tak mają:) jeszcze raz wszystkiego dobrego!
    Zgłaszam się na Twoje candy, a baner na gatki-szmatki.blogspot.com
    Łucka Awanturnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, źle popatrzyłam na datę :D nie szkodzi, w obserwowanych zostaję i zaglądam do Ciebie ;)

      Usuń
  51. Enhanced marketing programs and self-promotion can help to restore a good reputation.
    You have to acknowledge that delivering emails in bulks to customers who disregard your
    offerings is a waste of time and useless, however interacting on forums and
    blogs invites targeted customers to your website.
    I hope these tips help, even if just to calm down the hype you may
    be reacting to when reading a great sales page.

    Here is my page: site advertising

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)